NEOSTRADA
Jeżeli problem z Neostradą trwa już kilka miesięcy to, niestety, to nie jest żadna awaria i naprawa tu nic nie pomoże. Po prostu centala jest dramatycznie niewydolna ! Oni zdają sobie z tego doskonale sprawę, a nam tylko ściemnają.

Moim zdaniem problem tkwi w ilości podpisywanych umów na internet przez Telekomunikację Polską SA, nieproporcjonalny do przepustowości kąpińskiej centrali. Liczą się plany sprzedażowe i ich realizacja, a kłopotami z niskim transferem u klientów w Kąpinie zajmniemy się... NIGDY wesoły Ciemny lud to kupi... Ot taka filozofia biznesowa ...


Wydaje mi się, że potrzebna jest rozbudowa centrali i bez tego ani rusz! Ale to są koszty, więc unikają tego.

Pojedynczego klienta olewają, ale może jeżeli reklamację złoży 100 świadomych swoich praw klientów to może coś się ruszy. Można w reklamacji wesprzeć się skargą do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) i do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), który zajmuje się ochroną interesów konsumentów przez kontrolę jakości oferowanych na rynku usług telekomunikacyjnych.

Ich sztab prawników z pewnością zadbał o to, abyśmy nie mieli żadnych praw, ale spróbować trzeba.


Proponuję złożyć w biurze Orange na Puckiej w Wejherowie REKLAMACJĘ GRUPOWĄ w imieniu wszystkich klientów Telekomunikacji Polskiej S.A. (taka firma nadal jest sprzedawcą na fakturze) w Kąpinie. Dołączę wydruki pomiarów transferu. Pismo przygotuję, z mojej ulicy z tego, co się orientowałam zbierzemy ponad 10 podpisów, a pozostali mieszkańcy mogliby składać swoje podpisy na liście pozostawionej np. na dwa dni w sklepie Lewiatan na początku Wierzbowej.

Podpiszecie ???

aniołek


  PRZEJDŹ NA FORUM